Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/435
Title: ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการบริโภคฟาสต์ฟู้ดของวัยรุ่นในอำเภอเมือง จังหวัดอุดรธานี
Other Titles: Marketing factors affecting fast-food consumption behavior of adolescence in Muang District, Udon-Thani Province
Advisor : วรางคณา อดิศรประเสริฐ
Authors: ผจงจิต สุขี
Keywords: ฟาสต์ฟูด--การตลาด ;
บริโภคนิสัย
Issue Date: 24-Aug-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/435
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pajongjit_S.pdf3.45 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.