Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3969
Title: ความคิดเห็นของนักท่องเที่ยวชาวไทยที่มีต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาด กรณีศึกษา โป่งแยง แอ่งดอย รีสอร์ท จังหวัดเชียงใหม่
Other Titles: The opinion of Thai traveiers towards the marketing mix factors case study of Ping Yang Ang Doi Resort Chiang Mai Province
Advisor : สิฎฐากร ชูทรัพย์
Authors: ปริณณตา สินเขียว
Keywords: นักท่องเที่ยว--การตัดสินใจ
โรงแรม--บริการลูกค้า
โรงแรม--การตลาด
พฤติกรรมผู้บริโภค
Issue Date: 10-Sep-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3969
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parinnata_S.pdf1.36 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.