Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3881
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสิริมา ภิญโญอนันตพงษ์
dc.contributor.advisorบุญเชิด ภิญโญอนันตพงษ์
dc.contributor.authorลักคณา ทัศวดีth_TH
dc.date.accessioned2014-09-03T06:49:55Z
dc.date.accessioned2020-05-31T04:27:50Z-
dc.date.available2014-09-03T06:49:55Z
dc.date.available2020-05-31T04:27:50Z-
dc.date.created2555th_TH
dc.date.issued2014-09-03
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3881-
dc.language.isothth_TH
dc.source155.4238 ล218ผ4th_TH
dc.titleผลการจัดการเรียนรู้แบบเด็กนักวิจัยที่มีต่อมนุษยสัมพันธ์ของเด็กปฐมวัยth_TH
dc.title.alternativeThe effect of children as researchers learning on the human relations of preschool childrenth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashเด็กวัยก่อนเข้าเรียน--กิจกรรมการเรียนการสอน
dc.subject.thashความสัมพันธ์ระหว่างบุคคล
dc.subject.thashพฤติกรรมการช่วยเหลือ
dc.subject.thashมนุษยสัมพันธ์
dc.thesis.degreenameกศ.ม. (การศึกษาปฐมวัย)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนรินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:EarEd-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lakkana_T.pdf910.84 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.