Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/2530
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุดนิรันดร์ เพชรัตน์
dc.contributor.authorคมสันต์ เพ็งสวยth_TH
dc.contributor.authorทิพวรรณ ฉายอรุณth_TH
dc.contributor.authorพรนิมิตร ไชโยth_TH
dc.date.accessioned2014-01-10T14:17:52Z
dc.date.accessioned2020-07-06T14:23:28Z-
dc.date.available2014-01-10T14:17:52Z
dc.date.available2020-07-06T14:23:28Z-
dc.date.created2547th_TH
dc.date.issued2014-01-10
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/2530-
dc.language.isothth_TH
dc.sourcePRO-CIV 151 2547th_TH
dc.titleการศึกษาจุดกลับรถที่มีผลต่อการจราจรกรณีศึกษาถนนรังสิต-นครนายกth_TH
dc.title.alternativeA study of traffic effect U-turn case study : Rangsit-Nakornnayok Road (KM. 0+000 - KM. 15+400)th_TH
dc.typeWorking Paperth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashจราจร
dc.subject.thashจราจรในเมือง
dc.thesis.degreenameวศ.บ.(วิศวกรรมโยธา)
dc.thesis.levelปริญญาตรี
Appears in Collections:CivEng-Bachelor's Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PRO-CIV 151 2547.pdf146.55 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.