dc.contributor.advisor | Usaporn Sucaromana | |
dc.contributor.advisor | Sirinan Srinaowaratt | |
dc.contributor.author | Sarunya Tarat | th_TH |
dc.date.accessioned | 2014-09-10T06:46:57Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T09:40:47Z | |
dc.date.available | 2014-09-10T06:46:57Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T09:40:47Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4180 | |
dc.language.iso | en | th_TH |
dc.source | 372.65044 Sa251C 2013 | th_TH |
dc.subject.lcsh | English language--Study and teaching (Elementary) | |
dc.title | A comparative study of the balanced literacy approach and the code emphasis approach to enhance phonemic awareness of English of first-grade students | th_TH |
dc.title.alternative | การศึกษาเปรียบเทียบวิธีการสอนแบบสมดุลภาษาและวิธีการสอนแบบย้ำตัวอักษรเพื่อเพิ่มความตระหนักรู้หน่วยเสียงภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1 | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | Srinakharinwirot University | th_TH |
dc.thesis.degreename | M.A. (English) | |
dc.thesis.level | Master Degree |