DSpace Repository
การศึกษาความสามารถอ่านและเขียนคำที่สะกดไม่ตรงตามมาตราตัวสะกดของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 ที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้จากการสอน โดยใช้วิธีการสอนของแฮร์บาร์ต (Herbart Formal Step) ร่วมกับเทคนิค CCC (Copy cover Compare)
Login
English
ไทย
DSpace Home
→
Faculty of Education - Edu
→
Department of Special Education-SpeEd
→
SpeEd-Theses
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
การศึกษาความสามารถอ่านและเขียนคำที่สะกดไม่ตรงตามมาตราตัวสะกดของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 ที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้จากการสอน โดยใช้วิธีการสอนของแฮร์บาร์ต (Herbart Formal Step) ร่วมกับเทคนิค CCC (Copy cover Compare)
ศิวพร ธีรลดานนท์
URI:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3961
Date:
2014-09-10
Show full item record
Files in this item
Name:
Siwaporn_T.pdf
Size:
4.923Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
SpeEd-Theses
[38]
ปริญญานิพนธ์
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics