DSpace Repository
ผลของการจัดการเรียนรู้โดยใช้ปัญหาเป็นฐาน (Problem-based learning) เรื่องอัตราส่วนและร้อยละ ที่มีต่อความสามารถในการแก้ปัญหาทางคณิตศาสตร์ และความสามารถในการให้เหตุผลทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2
Login
English
ไทย
DSpace Home
→
Faculty of Education - Edu
→
Department of Curriculum and Instruction-CurIn
→
Secondary Education-SecEd
→
SecEd-Theses
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ผลของการจัดการเรียนรู้โดยใช้ปัญหาเป็นฐาน (Problem-based learning) เรื่องอัตราส่วนและร้อยละ ที่มีต่อความสามารถในการแก้ปัญหาทางคณิตศาสตร์ และความสามารถในการให้เหตุผลทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2
วาสนา ภูมี
URI:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3774
Date:
2014-09-03
Show full item record
Files in this item
Name:
Wassana_P.pdf
Size:
7.864Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics