DSpace Repository
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจซื้อสินค้าร้านเนทูร่าของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Login
English
ไทย
DSpace Home
→
Faculty of Social Sciences - Soc
→
Department of Business-Bus
→
Bus-Theses
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจซื้อสินค้าร้านเนทูร่าของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
อัมพิกา กลิ่นฟุ้ง
URI:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1175
Date:
2012-12-03
Show full item record
Files in this item
Name:
Ampika_K.pdf
Size:
3.156Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Bus-Theses
[227]
ปริญญานิพนธ์
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics