DSpace Repository
การศึกษาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนเรื่องโจทย์ปัญหาการบวกและเจตคติต่อคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 ที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้จากการสอนซ่อมเสริมโดยใช้เทคนิคของพอลโลเวย์และแพตตันร่วมกับการใช้เส้นจำนวน
Login
English
ไทย
DSpace Home
→
Faculty of Education - Edu
→
Department of Special Education-SpeEd
→
SpeEd-Theses
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
การศึกษาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนเรื่องโจทย์ปัญหาการบวกและเจตคติต่อคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 ที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้จากการสอนซ่อมเสริมโดยใช้เทคนิคของพอลโลเวย์และแพตตันร่วมกับการใช้เส้นจำนวน
สมลักษณ์ สะหรั่งบิน
URI:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1092
Date:
2012-12-02
Show full item record
Files in this item
Name:
Somluck_S.pdf
Size:
2.314Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
SpeEd-Theses
[38]
ปริญญานิพนธ์
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics