Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99686
Title: | กลยุทธ์ทางการตลาด และความพึงพอใจ ที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์ไคโตซานในภาคการเกษตร |
Other Titles: | Marketing strategies and the satisfaction on Chitosan buying behavior in the agricultural sector |
Advisor : | ณักษ์ กุลิสร์ |
Authors: | พิชญาภัค บุญจันทร์ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ความพอใจของผู้บริโภค ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ไคโตแซน--การตลาด |
Issue Date: | 20-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99686 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Phitchayaphag_B.pdf | 1.41 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.