Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99686
Title: กลยุทธ์ทางการตลาด และความพึงพอใจ ที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์ไคโตซานในภาคการเกษตร
Other Titles: Marketing strategies and the satisfaction on Chitosan buying behavior in the agricultural sector
Advisor : ณักษ์ กุลิสร์
Authors: พิชญาภัค บุญจันทร์
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ความพอใจของผู้บริโภค
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ
ไคโตแซน--การตลาด
Issue Date: 20-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99686
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Phitchayaphag_B.pdf1.41 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.