Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99682
Title: | ปัจจัยทางการตลาดทางการเมืองทีมีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการเลือกพรรคการเมืองไทยของประชาชนผู้มีสิทธิเลือกตั้ง ในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Political marketing factors influenting the decision behavior of the people's party electorate in Bangkok Metropolitan Area |
Advisor : | สุพาดา สิริกุตตา |
Authors: | พิรุณธร เบญจพรรังสิกุล |
Keywords: | พรรคการเมือง--ไทย ; พรรคการเมือง--การตลาด |
Issue Date: | 20-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99682 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pirunthorn_B.pdf | 1.31 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.