Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา
dc.contributor.authorพิรุณธร เบญจพรรังสิกุลth_TH
dc.date.accessioned2012-09-20T03:16:41Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:07:25Z-
dc.date.available2012-09-20T03:16:41Z
dc.date.available2020-07-07T08:07:25Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-20
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99682-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.titleปัจจัยทางการตลาดทางการเมืองทีมีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการเลือกพรรคการเมืองไทยของประชาชนผู้มีสิทธิเลือกตั้ง ในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativePolitical marketing factors influenting the decision behavior of the people's party electorate in Bangkok Metropolitan Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพรรคการเมือง--ไทย ;
dc.subject.thashพรรคการเมือง--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pirunthorn_B.pdf1.31 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.