Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99672
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าผ่านบัตรเครดิตของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Service marketing mix factors afecting purchasing behavior through credit card of consumers in Bangkok Metropolis |
Advisor : | พนิต กุลศิริ |
Authors: | พัชร์ทิตา กะการดี |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ผู้บริโภค--การตัดสินใจ การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ บัตรเครดิต--การตลาด |
Issue Date: | 20-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99672 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pattita_K.pdf | 986.65 kB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.