Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99672
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorพนิต กุลศิริ
dc.contributor.authorพัชร์ทิตา กะการดีth_TH
dc.date.accessioned2012-09-20T01:24:52Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:07:30Z-
dc.date.available2012-09-20T01:24:52Z
dc.date.available2020-07-07T08:07:30Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-20
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99672-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 พ516ปth_TH
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าผ่านบัตรเครดิตของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeService marketing mix factors afecting purchasing behavior through credit card of consumers in Bangkok Metropolisth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ
dc.subject.thashการซื้อสินค้า--การตัดสินใจ
dc.subject.thashบัตรเครดิต--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pattita_K.pdf986.65 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.