Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99672
ชื่อเรื่อง: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าผ่านบัตรเครดิตของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Service marketing mix factors afecting purchasing behavior through credit card of consumers in Bangkok Metropolis
Advisor : พนิต กุลศิริ
ผู้แต่ง: พัชร์ทิตา กะการดี
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ
การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ
บัตรเครดิต--การตลาด
วันที่เผยแพร่: 20-กัน-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99672
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pattita_K.pdf986.65 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.