Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99672
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าผ่านบัตรเครดิตของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Service marketing mix factors afecting purchasing behavior through credit card of consumers in Bangkok Metropolis
Advisor : พนิต กุลศิริ
Authors: พัชร์ทิตา กะการดี
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ
การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ
บัตรเครดิต--การตลาด
Issue Date: 20-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99672
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pattita_K.pdf986.65 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.