Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณักษ์ กุลิสร์
dc.contributor.authorวิมล ลิ้มสุวรรณศิลป์th_TH
dc.date.accessioned2012-09-19T09:05:36Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:07:26Z-
dc.date.available2012-09-19T09:05:36Z
dc.date.available2020-07-07T08:07:26Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-19
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99670-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.827 ว663คth_TH
dc.titleคุณค่าตราสินค้า และการรับรู้เกี่ยวกับความคุ้มค่า ที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการซื้อเครื่องสำอางต่างประเทศของผู้บริโภคหญิงไทยในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeA analysis of the factors effecting the Hong Kong Stock Market and The Stock Exchange of Thailandth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashตราสัญลักษณ์ ;
dc.subject.thashชื่อตราผลิตภัณฑ์ ;
dc.subject.thashพฤติกรรมการซึ้อ ;
dc.subject.thashเครื่องสำอาง--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wimol_Li.pdf2.59 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.