Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99670
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ณักษ์ กุลิสร์ | |
dc.contributor.author | วิมล ลิ้มสุวรรณศิลป์ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-09-19T09:05:36Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:07:26Z | - |
dc.date.available | 2012-09-19T09:05:36Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:07:26Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-09-19 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99670 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.827 ว663ค | th_TH |
dc.title | คุณค่าตราสินค้า และการรับรู้เกี่ยวกับความคุ้มค่า ที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการซื้อเครื่องสำอางต่างประเทศของผู้บริโภคหญิงไทยในเขตกรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | A analysis of the factors effecting the Hong Kong Stock Market and The Stock Exchange of Thailand | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | ตราสัญลักษณ์ ; | |
dc.subject.thash | ชื่อตราผลิตภัณฑ์ ; | |
dc.subject.thash | พฤติกรรมการซึ้อ ; | |
dc.subject.thash | เครื่องสำอาง--การตลาด | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การตลาด) | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Wimol_Li.pdf | 2.59 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.