Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99670
Title: | คุณค่าตราสินค้า และการรับรู้เกี่ยวกับความคุ้มค่า ที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการซื้อเครื่องสำอางต่างประเทศของผู้บริโภคหญิงไทยในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | A analysis of the factors effecting the Hong Kong Stock Market and The Stock Exchange of Thailand |
Advisor : | ณักษ์ กุลิสร์ |
Authors: | วิมล ลิ้มสุวรรณศิลป์ |
Keywords: | ตราสัญลักษณ์ ; ชื่อตราผลิตภัณฑ์ ; พฤติกรรมการซึ้อ ; เครื่องสำอาง--การตลาด |
Issue Date: | 19-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99670 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Wimol_Li.pdf | 2.59 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.