Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99668
Title: | ปัจจัยด้านตราสินค้า ความพึงพอใจและความภักดีที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์ตราสินค้า MNG ของผู้บริโภคย่านสุขุมวิท |
Other Titles: | Brand factors, satisfaction and brand loyalty toward consumer purchase behavior of MNG in Sukhumvit Area |
Advisor : | วรินทรา ศิริสุทธิกุล |
Authors: | ศุภิกา จันทนสมิต |
Keywords: | พฤติกรรมการซึ้อ ; ความพอใจของผู้บริโภค ; ชื่อตราผลิตภัณฑ์ |
Issue Date: | 18-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99668 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Suphika_C.pdf | 3.16 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.