Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99668
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วรินทรา ศิริสุทธิกุล | |
dc.contributor.author | ศุภิกา จันทนสมิต | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-09-18T08:52:50Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:03:49Z | - |
dc.date.available | 2012-09-18T08:52:50Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:03:49Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-09-18 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99668 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8343 ศ739ป | th_TH |
dc.title | ปัจจัยด้านตราสินค้า ความพึงพอใจและความภักดีที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์ตราสินค้า MNG ของผู้บริโภคย่านสุขุมวิท | th_TH |
dc.title.alternative | Brand factors, satisfaction and brand loyalty toward consumer purchase behavior of MNG in Sukhumvit Area | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมการซึ้อ ; | |
dc.subject.thash | ความพอใจของผู้บริโภค ; | |
dc.subject.thash | ชื่อตราผลิตภัณฑ์ | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การตลาด) | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Suphika_C.pdf | 3.16 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.