Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99666
Title: พฤติกรรมและปัจจัยทางด้านการตลาดที่มีความสำคัญต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ฮอนด้าระบบหัวฉีด PGM-Fi ในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Behavior and marketing factors important to buying decision of Honda's PGM-Fi injection system motorcycle in Bangkok Metropolitan
Advisor : ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
Authors: ณวัฒน์ วรสง่าศิลป์
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค ;
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
รถจักรยานยนต์--การตลาด
Issue Date: 18-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99666
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nawat_W.pdf5.46 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.