Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99666
Title: | พฤติกรรมและปัจจัยทางด้านการตลาดที่มีความสำคัญต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ฮอนด้าระบบหัวฉีด PGM-Fi ในกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Behavior and marketing factors important to buying decision of Honda's PGM-Fi injection system motorcycle in Bangkok Metropolitan |
Advisor : | ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์ |
Authors: | ณวัฒน์ วรสง่าศิลป์ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ; ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ; รถจักรยานยนต์--การตลาด |
Issue Date: | 18-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99666 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nawat_W.pdf | 5.46 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.