Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99651
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุพาดา สิริกุตตา | |
dc.contributor.author | จิตติมา ศิริมงคล | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-09-17T01:05:34Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:07:26Z | - |
dc.date.available | 2012-09-17T01:05:34Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:07:26Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-09-17 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99651 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8342 จ425ก | th_TH |
dc.title | การศึกษาปัจจัยทางด้านผลิตภัณฑ์และการสื่อสารการตลาดแบบครบวงจร (IMC) ที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจใช้บริการคลินิกผิวหนังและความงามของผู้บริโภคเพศหญิงในกรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | Product factor and the intergrated marketing communication affcting female decision behavior on skin care and beauty clinic in Bangkok Metropolitan Area | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค ; | |
dc.subject.thash | ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ; | |
dc.subject.thash | คลินิกผิวหนังและความงาม--การตลาด | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การตลาด) | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Jittima_S.pdf | 1.83 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.