Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา
dc.contributor.authorจิตติมา ศิริมงคลth_TH
dc.date.accessioned2012-09-17T01:05:34Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:07:26Z-
dc.date.available2012-09-17T01:05:34Z
dc.date.available2020-07-07T08:07:26Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-17
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99651-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 จ425กth_TH
dc.titleการศึกษาปัจจัยทางด้านผลิตภัณฑ์และการสื่อสารการตลาดแบบครบวงจร (IMC) ที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจใช้บริการคลินิกผิวหนังและความงามของผู้บริโภคเพศหญิงในกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeProduct factor and the intergrated marketing communication affcting female decision behavior on skin care and beauty clinic in Bangkok Metropolitan Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค ;
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
dc.subject.thashคลินิกผิวหนังและความงาม--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jittima_S.pdf1.83 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.