Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99651
Title: การศึกษาปัจจัยทางด้านผลิตภัณฑ์และการสื่อสารการตลาดแบบครบวงจร (IMC) ที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจใช้บริการคลินิกผิวหนังและความงามของผู้บริโภคเพศหญิงในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Product factor and the intergrated marketing communication affcting female decision behavior on skin care and beauty clinic in Bangkok Metropolitan Area
Advisor : สุพาดา สิริกุตตา
Authors: จิตติมา ศิริมงคล
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค ;
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
คลินิกผิวหนังและความงาม--การตลาด
Issue Date: 17-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99651
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jittima_S.pdf1.83 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.