Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99651
Title: | การศึกษาปัจจัยทางด้านผลิตภัณฑ์และการสื่อสารการตลาดแบบครบวงจร (IMC) ที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจใช้บริการคลินิกผิวหนังและความงามของผู้บริโภคเพศหญิงในกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Product factor and the intergrated marketing communication affcting female decision behavior on skin care and beauty clinic in Bangkok Metropolitan Area |
Advisor : | สุพาดา สิริกุตตา |
Authors: | จิตติมา ศิริมงคล |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ; ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ; คลินิกผิวหนังและความงาม--การตลาด |
Issue Date: | 17-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99651 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Jittima_S.pdf | 1.83 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.