Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99643
Title: ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์ดูแลผิวของผู้ชายในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Factors affecting men's purchasing behavior for skin care product in Bangkok Metropolitan Area
Advisor : ณักษ์ กุลิสร์ ;
สุพาดา สิริกุตตา
Authors: ลลิตา ขำแสง
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค ;
ผลิตภัณฑ์บำรุงผิว ;
การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ
Issue Date: 13-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99643
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lalita_K.pdf1.3 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.