Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99637
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorศุภิณญา ญาณสมบูรณ์ ;
dc.contributor.advisorณัฐยา ประดิษฐ์สุวรรณ
dc.contributor.authorอัญชลี นาคสีสุกth_TH
dc.date.accessioned2012-09-13T02:17:43Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:07:28Z-
dc.date.available2012-09-13T02:17:43Z
dc.date.available2020-07-07T08:07:28Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-13
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99637-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 อ525กth_TH
dc.titleการรับรู้การสื่อสารทางการตลาดผ่านทางกิจกรรมการตลาดด้านดนตรี (Marketing) ของผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มth_TH
dc.title.alternativeIntegrated marketing communication perception through music marketing of beverage productth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashการสื่อสารทางธุรกิจ ;
dc.subject.thashการสื่อสารทางการตลาด ;
dc.subject.thashการส่งเสริมการขาย ;
dc.subject.thashเครื่องดื่ม--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anchalee_N.pdf1.17 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.