Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99637
Title: | การรับรู้การสื่อสารทางการตลาดผ่านทางกิจกรรมการตลาดด้านดนตรี (Marketing) ของผลิตภัณฑ์เครื่องดื่ม |
Other Titles: | Integrated marketing communication perception through music marketing of beverage product |
Advisor : | ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์ ; ณัฐยา ประดิษฐ์สุวรรณ |
Authors: | อัญชลี นาคสีสุก |
Keywords: | การสื่อสารทางธุรกิจ ; การสื่อสารทางการตลาด ; การส่งเสริมการขาย ; เครื่องดื่ม--การตลาด |
Issue Date: | 13-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99637 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Anchalee_N.pdf | 1.17 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.