Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99636
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ณักษ์ กุลิสร์ ; | |
dc.contributor.advisor | สุพาดา สิริกุตตา | |
dc.contributor.author | ธัญญมาศ วุ่นศิริ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-09-13T02:14:00Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:07:25Z | - |
dc.date.available | 2012-09-13T02:14:00Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:07:25Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-09-13 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99636 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8342 ธ451ป | th_TH |
dc.title | ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดและแรงจูงใจที่มีผลต่อพฤติกรรมและแนวโน้มพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อชุดอุปกรณ์ตกแต่งรถยนต์ในอนาคตภายใต้แบรนด์ ฮาเปอร์ ของผู้บริโภคในประเทศไทย | th_TH |
dc.title.alternative | Marketing mix factor and motivation affecting behavior and tendency of decision buying behavior on body kits in the future on "Haper" brand in Thailand | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | การจูงใจ (จิตวิทยา) ; | |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค ; | |
dc.subject.thash | ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ; | |
dc.subject.thash | อุปกรณ์รถยนต์ | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การตลาด) | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tanyamas_W.pdf | 6.33 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.