Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99636
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณักษ์ กุลิสร์ ;
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา
dc.contributor.authorธัญญมาศ วุ่นศิริth_TH
dc.date.accessioned2012-09-13T02:14:00Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:07:25Z-
dc.date.available2012-09-13T02:14:00Z
dc.date.available2020-07-07T08:07:25Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-13
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99636-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 ธ451ปth_TH
dc.titleปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดและแรงจูงใจที่มีผลต่อพฤติกรรมและแนวโน้มพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อชุดอุปกรณ์ตกแต่งรถยนต์ในอนาคตภายใต้แบรนด์ ฮาเปอร์ ของผู้บริโภคในประเทศไทยth_TH
dc.title.alternativeMarketing mix factor and motivation affecting behavior and tendency of decision buying behavior on body kits in the future on "Haper" brand in Thailandth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashการจูงใจ (จิตวิทยา) ;
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค ;
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
dc.subject.thashอุปกรณ์รถยนต์
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tanyamas_W.pdf6.33 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.