Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99632
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธนภูมิ อติเวทิน-
dc.contributor.authorเอกลักษณ์ ทองใหญ่th_TH
dc.date.accessioned2012-09-13T01:55:31Z-
dc.date.accessioned2020-07-07T08:07:31Z-
dc.date.available2012-09-13T01:55:31Z-
dc.date.available2020-07-07T08:07:31Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-13-
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99632-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.titleปัจจัยด้านแรงจูงใจที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อไอแพด ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeMotivation factors affeting purchasing behavior of ipad among consumers in Bangkokth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashผู้บริโภค-
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)-
dc.subject.keywordการซื้อสินค้า-
dc.subject.keywordไอแพด-
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ekkalak_T.pdf1.56 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.