Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99462
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา
dc.contributor.authorสหรัฐ สุดสงวนth_TH
dc.date.accessioned2012-08-30T08:27:42Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:03:45Z-
dc.date.available2012-08-30T08:27:42Z
dc.date.available2020-07-07T08:03:45Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-08-30
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99462-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.827 ส459คth_TH
dc.titleคุณค่าตราสินค้าที่มีผลต่อพฤติกรรมการบริโภคเครื่องดื่มบำรุงกำลังยี่ห้อกระทิงแดงของผู้บริโภคth_TH
dc.title.alternativeBrand equity affecting red bull energy drink consumption of consumersth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashตราสัญลักษณ์ ;
dc.subject.thashเครื่องหมายการค้า ;
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค ;
dc.subject.thashเครื่องดื่มบำรุงพลัง
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การจัดการ)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saharat_S.pdf1.31 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.