Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99462
Title: คุณค่าตราสินค้าที่มีผลต่อพฤติกรรมการบริโภคเครื่องดื่มบำรุงกำลังยี่ห้อกระทิงแดงของผู้บริโภค
Other Titles: Brand equity affecting red bull energy drink consumption of consumers
Advisor : สุพาดา สิริกุตตา
Authors: สหรัฐ สุดสงวน
Keywords: ตราสัญลักษณ์ ;
เครื่องหมายการค้า ;
พฤติกรรมผู้บริโภค ;
เครื่องดื่มบำรุงพลัง
Issue Date: 30-Aug-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99462
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saharat_S.pdf1.31 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.