Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา-
dc.contributor.authorพิมพร ศรีชัยวงศ์th_TH
dc.date.accessioned2012-08-30T08:14:33Z-
dc.date.accessioned2020-07-07T08:00:39Z-
dc.date.available2012-08-30T08:14:33Z-
dc.date.available2020-07-07T08:00:39Z-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99460-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 พ718ภth_TH
dc.titleภาพลักษณ์ของห้างเดอะแพลทินัม แฟชั่นมอล์ล และความภักดีของผู้บริโภคที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าth_TH
dc.title.alternativeImage and consumer loyalty of The Platinum Fashon Mall affect to consumer buyalty behaviorth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค-
dc.subject.thashภาพลักษณ์บริษัท-
dc.subject.thashห้างสรรพสินค้า--บริการลูกค้า-
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การจัดการ)-
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pimporn_S.pdf1.43 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.