Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99460
Title: | ภาพลักษณ์ของห้างเดอะแพลทินัม แฟชั่นมอล์ล และความภักดีของผู้บริโภคที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้า |
Other Titles: | Image and consumer loyalty of The Platinum Fashon Mall affect to consumer buyalty behavior |
Advisor : | สุพาดา สิริกุตตา |
Authors: | พิมพร ศรีชัยวงศ์ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ภาพลักษณ์บริษัท ห้างสรรพสินค้า--บริการลูกค้า |
Issue Date: | 2554 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99460 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pimporn_S.pdf | 1.43 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.