Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99441
Title: เปรียบเทียบทัศนคติการรู้จักและการรับรู้ที่มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้าและพฤติกรรมการบริโภคน้ำดื่มของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร :กรณีศึกษา น้ำดื่มตราสิงห์ และน้ำดื่มตราเนสท์เล่
Other Titles: Comparison in apprehension and perception attitudes resulting to brand name royalty and water drinking behavior in Bangkok : case study of ' Singha' and Nestle' drinking water
Advisor : รักษ์พงศ์ วงศาโรจน์
Authors: ดนุพงษ์ จักรวาฬ
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค ;
ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ ;
ผู้บริโภค--ทัศนคติ ;
น้ำดื่มบรรจุขวด--การตลาด
Issue Date: 29-Aug-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99441
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danuphon_C.pdf2.13 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.