Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99441
Title: | เปรียบเทียบทัศนคติการรู้จักและการรับรู้ที่มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้าและพฤติกรรมการบริโภคน้ำดื่มของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร :กรณีศึกษา น้ำดื่มตราสิงห์ และน้ำดื่มตราเนสท์เล่ |
Other Titles: | Comparison in apprehension and perception attitudes resulting to brand name royalty and water drinking behavior in Bangkok : case study of ' Singha' and Nestle' drinking water |
Advisor : | รักษ์พงศ์ วงศาโรจน์ |
Authors: | ดนุพงษ์ จักรวาฬ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ; ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ ; ผู้บริโภค--ทัศนคติ ; น้ำดื่มบรรจุขวด--การตลาด |
Issue Date: | 29-Aug-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99441 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Danuphon_C.pdf | 2.13 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.