Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสิฏฐากร ชูทรัพย์
dc.contributor.authorจารุวรรณ ปัญญาศิริth_TH
dc.date.accessioned2012-08-29T06:12:04Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:03:44Z-
dc.date.available2012-08-29T06:12:04Z
dc.date.available2020-07-07T08:03:44Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-08-29
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99429-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 จ337ปth_TH
dc.titleปัจจัยด้านการรับรู้การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางของไทยยี่ห้อหนึ่งของลูกค้าในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativePerception of customer relationship management factors affecting purchasing decision behavior of Thai brand cosmetic's customers in Bangkok Metropolitanth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค ;
dc.subject.thashบริการลูกค้า ;
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
dc.subject.thashเครื่องสำอาง--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การจัดการ)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Charuwan_P.pdf1.69 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.