Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99429
Title: | ปัจจัยด้านการรับรู้การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางของไทยยี่ห้อหนึ่งของลูกค้าในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Perception of customer relationship management factors affecting purchasing decision behavior of Thai brand cosmetic's customers in Bangkok Metropolitan |
Advisor : | สิฏฐากร ชูทรัพย์ |
Authors: | จารุวรรณ ปัญญาศิริ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ; บริการลูกค้า ; ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ; เครื่องสำอาง--การตลาด |
Issue Date: | 29-Aug-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99429 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Charuwan_P.pdf | 1.69 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.