Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99410
Title: | ทัศนคติเกี่ยวกับการใช้บริการและการบริหารความสัมพันธ์ลูกค้าที่มีผลต่อความภักดีของลูกค้าร้านบ้านราชเทวี |
Other Titles: | Attitude toward service and customer relationship management affecting loyalty of Baan Rajchathawi customers |
Advisor : | รักษ์พงศ์ วงศาโรจน์ |
Authors: | อุไรรัตน์ พรสวัสดิ์ชัย |
Keywords: | ผู้บริโภค--ทัศนคติ ; ความสัมพันธ์กับลูกค้า ; ความภักดีของลูกค้า ; ความพอใจของผู้บริโภค |
Issue Date: | 27-Aug-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99410 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Urairat_P.pdf | 1.45 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.