Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99409
Title: | ทัศนคติด้านตราสินค้าที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อยาอมบรรเทาอาการเจ็บคอยี่ห้อเตร็ปซิลของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Brand attitude affecting consumers' buying behavior toward strepsils sore throat lozenges in bangkok Metropolitan Area |
Advisor : | สุพาดา สิริกุตตา |
Authors: | นนทกา วิบูลย์เดชาโชค |
Keywords: | ยาอม พฤติกรรมผู้บริโภค ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ |
Issue Date: | 2554 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99409 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nontaga_V.pdf | 1.68 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.