Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา-
dc.contributor.authorนนทกา วิบูลย์เดชาโชคth_TH
dc.date.accessioned2012-08-27T06:40:50Z-
dc.date.accessioned2020-07-07T08:00:37Z-
dc.date.available2012-08-27T06:40:50Z-
dc.date.available2020-07-07T08:00:37Z-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99409-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 น154ทth_TH
dc.titleทัศนคติด้านตราสินค้าที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อยาอมบรรเทาอาการเจ็บคอยี่ห้อเตร็ปซิลของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeBrand attitude affecting consumers' buying behavior toward strepsils sore throat lozenges in bangkok Metropolitan Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashยาอม-
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค-
dc.subject.thashความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์-
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การจัดการ)-
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nontaga_V.pdf1.68 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.