Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99400
Title: | ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมและแนวโน้มพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์กางเกงยีนส์ตราสินค้า Levi's ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Factors affecting consumers' behavior and buying behavioral trends of Levi's Jean brand in Bangkok Metropolitan Area |
Advisor : | สุพาดา สิริกุตตา |
Authors: | พิณกนก จูงใจ |
Keywords: | ยีนส์ (เสื้อผ้า) กางเกง พฤติกรรมผู้บริโภค ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ |
Issue Date: | 27-Aug-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99400 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pinkanok_J.pdf | 1.53 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.