Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99396
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | รักษ์พงศ์ วงศาโรจน์ | - |
dc.contributor.author | อัจฉรา มีทองแสน | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-08-27T02:00:51Z | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T04:58:14Z | - |
dc.date.available | 2012-08-27T02:00:51Z | - |
dc.date.available | 2020-07-07T04:58:14Z | - |
dc.date.issued | 2554 | - |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99396 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8343 อ499ก | th_TH |
dc.title | การเปรียบเทียบปัจจัยด้านผลิตภัณฑ์ คุณค่าตราสินค้า ที่มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้า และพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อกล้องถ่ายภาพระบบดิจิตอลระหว่างตราสินค้า Sony กับ Canon ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | A comparison of product factors and brand equity affecting consumers' brand loyalty and buying decision behavior toward Sony and Canon gidital system cameras in Bangkok Metropolitian Area | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค | - |
dc.subject.thash | ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ | - |
dc.subject.thash | การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ | - |
dc.subject.thash | กล้องถ่ายรูปดิจิตอล--การตลาด | - |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การจัดการ) | - |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Atchara_M.pdf | 2.85 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.