Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99396
Title: | การเปรียบเทียบปัจจัยด้านผลิตภัณฑ์ คุณค่าตราสินค้า ที่มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้า และพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อกล้องถ่ายภาพระบบดิจิตอลระหว่างตราสินค้า Sony กับ Canon ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | A comparison of product factors and brand equity affecting consumers' brand loyalty and buying decision behavior toward Sony and Canon gidital system cameras in Bangkok Metropolitian Area |
Advisor : | รักษ์พงศ์ วงศาโรจน์ |
Authors: | อัจฉรา มีทองแสน |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ กล้องถ่ายรูปดิจิตอล--การตลาด |
Issue Date: | 2554 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99396 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Atchara_M.pdf | 2.85 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.