Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99394
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorรักษ์พงศ์ วงศาโรจน์
dc.contributor.authorอนุชา สมานสุขth_TH
dc.date.accessioned2012-08-27T01:45:43Z
dc.date.accessioned2020-07-07T04:58:15Z-
dc.date.available2012-08-27T01:45:43Z
dc.date.available2020-07-07T04:58:15Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-08-27
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99394-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.titleการรับรู้และทัศนคติต่อสื่อโฆษณาทางรถไฟฟ้าบีทีเอสที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้า และบริการของกลุ่มวัยรุ่นในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeCustomer percepting and attitude towards advertising medias on BTS had an effet on teenager buying behavior in Bangkokth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashรถไฟฟ้าบีทีเอส ;
dc.subject.thashการซื้อสินคัา ;
dc.subject.thashวัยรุ่น--การตัดสินใจ
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การจัดการ)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anucha_S.pdf1.24 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.