Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99394
ชื่อเรื่อง: | การรับรู้และทัศนคติต่อสื่อโฆษณาทางรถไฟฟ้าบีทีเอสที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้า และบริการของกลุ่มวัยรุ่นในเขตกรุงเทพมหานคร |
ชื่อเรื่องอื่นๆ: | Customer percepting and attitude towards advertising medias on BTS had an effet on teenager buying behavior in Bangkok |
Advisor : | รักษ์พงศ์ วงศาโรจน์ |
ผู้แต่ง: | อนุชา สมานสุข |
Keywords: | รถไฟฟ้าบีทีเอส ; การซื้อสินคัา ; วัยรุ่น--การตัดสินใจ |
วันที่เผยแพร่: | 27-สิง-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99394 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Anucha_S.pdf | 1.24 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.