Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorรักษ์พงศ์ วงศาโรจน์
dc.contributor.authorเกศรา วิวิธนาภรณ์th_TH
dc.date.accessioned2012-08-27T01:41:02Z
dc.date.accessioned2020-07-07T04:58:15Z-
dc.date.available2012-08-27T01:41:02Z
dc.date.available2020-07-07T04:58:15Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-08-27
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99393-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.titleเปรียบเทียบทัศนคติด้านผลิตภัณฑ์และ IMC ที่มีผลต่อความรู้สึกที่ดีเปรียบเสมือนการเป็นหุ้นส่วนของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครที่มีต่อเครื่องดื่ม โค้ก และ เป๊ปซี่th_TH
dc.title.alternativeA comparison of consumer products attitude, integrated marketing communications affecting feel good like partner toward Coke and Pepsi in Bangkokth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashผู้บริโภค--ทัศนคติ
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การจัดการ)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kessara_V.pdf1.2 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.