Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99393
Title: | เปรียบเทียบทัศนคติด้านผลิตภัณฑ์และ IMC ที่มีผลต่อความรู้สึกที่ดีเปรียบเสมือนการเป็นหุ้นส่วนของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครที่มีต่อเครื่องดื่ม โค้ก และ เป๊ปซี่ |
Other Titles: | A comparison of consumer products attitude, integrated marketing communications affecting feel good like partner toward Coke and Pepsi in Bangkok |
Advisor : | รักษ์พงศ์ วงศาโรจน์ |
Authors: | เกศรา วิวิธนาภรณ์ |
Keywords: | ผู้บริโภค--ทัศนคติ |
Issue Date: | 27-Aug-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99393 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kessara_V.pdf | 1.2 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.