Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99393
Title: เปรียบเทียบทัศนคติด้านผลิตภัณฑ์และ IMC ที่มีผลต่อความรู้สึกที่ดีเปรียบเสมือนการเป็นหุ้นส่วนของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครที่มีต่อเครื่องดื่ม โค้ก และ เป๊ปซี่
Other Titles: A comparison of consumer products attitude, integrated marketing communications affecting feel good like partner toward Coke and Pepsi in Bangkok
Advisor : รักษ์พงศ์ วงศาโรจน์
Authors: เกศรา วิวิธนาภรณ์
Keywords: ผู้บริโภค--ทัศนคติ
Issue Date: 27-Aug-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99393
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kessara_V.pdf1.2 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.