Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99376
Title: | ปัจจัยด้านตราที่มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้า iPad ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Brand factors affecting customers' brand loyalty to iPad's brand in Bangkok |
Advisor : | รักษ์พงศ์ วงศาโรจน์ |
Authors: | พิศิษฐ์ ผลเขียว |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ชื่อตราผลิตภัณฑ์ ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ ไอแพด (คอมพิวเตอร์)--การตลาด |
Issue Date: | 2554 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99376 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Phisit_P.pdf | 1.36 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.