Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
dc.contributor.authorนารีรัตน์ ฟักเฟื่องบุญth_TH
dc.date.accessioned2012-08-24T05:57:06Z
dc.date.accessioned2020-07-07T04:36:37Z-
dc.date.available2012-08-24T05:57:06Z
dc.date.available2020-07-07T04:36:37Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-08-24
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99358-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.titleปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจเลือกซื้อสินค้าของผู้บริโภคในศูนย์จำหน่าย เอส. บี. ดีไซต์ สแควร์ ในกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeThe marketing factors that effect to customers' behavior of purchasing product in SB Disign Square Center, Bangkokth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การจัดการ)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nareerat_F.pdf2.34 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.